Forum-svar oprettet
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
Der filmes kun hvis det er aftalt. Der er flest besøgende når vejret er godt, som i øjeblikket. Hvis tidspunktet annonceres er der altid en del som kommer. Der er flere steder på RE at man dogger. P-pladsen, bænk ved søen ( meget åbent) og i skoven ( på paller). Husk tæppe. 🫣
Jeg er retur fra ferie søndag aften.
Håndværker? Hvor kommer det lige fra. Jeg arbejder på kontor med IT.
Jeg er ret fleksibel på datoer og tider, da jeg er selvstændig. Dog ikke sent. Var det svar nok?
Jeg kender godt RE, og vil godt deltage.
Op
