Rollo

@rollo Aktiv 6 måneder, 1 uge siden

 

Basis informationer

Forum-svar oprettet

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: Reumerts ege 2024 ? #5369311
    Rollo
    Deltager

      Der filmes kun hvis det er aftalt. Der er flest besøgende når vejret er godt, som i øjeblikket. Hvis tidspunktet annonceres er der altid en del som kommer. Der er flere steder på RE at man dogger. P-pladsen, bænk ved søen ( meget åbent) og i skoven ( på paller). Husk tæppe. 🫣

      som svar til: Reumerts ege 2024 ? #5358965
      Rollo
      Deltager

        Jeg er retur fra ferie søndag aften.

        som svar til: Reumerts ege 2024 ? #5358955
        Rollo
        Deltager

          Håndværker? Hvor kommer det lige fra. Jeg arbejder på kontor med IT.

          som svar til: Reumerts ege 2024 ? #5358948
          Rollo
          Deltager

            Jeg er ret fleksibel på datoer og tider, da jeg er selvstændig. Dog ikke sent. Var det svar nok?

            som svar til: Reumerts ege 2024 ? #5358938
            Rollo
            Deltager

              Jeg kender godt RE, og vil godt deltage.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
            LOG IND PÅ DIN PROFIL OPRET NY PROFIL

            Dit privatliv er vigtigt for os, og vi videregiver aldrig dine oplysninger.

             
            ×

             
            ×
            GLEMT DINE OPLYSNINGER?
            ×

            Op